Осіння школа «Театр у місті: як побудувати ефективну комунікацію» (2023)

Осіння школа «Театр у місті: як побудувати ефективну комунікацію» (2023)
Осіння школа «Театр у місті: як побудувати ефективну комунікацію» (2023)
2023-10-23 10:00:00 – 2023-10-25 21:00:00
Національний театр ім. Марії Заньковецької
Національна спілка театральних діячів України у партнерстві з Національним академічним українським драматичним театром ім. М. Заньковецької оголошує набір на Осінню школу «Театр у місті: як побудувати ефективну комунікацію» для PR-, SMM-менеджерів та завлітів театрів
Дати: 23-25 жовтня 2023 року
Місце проведення: м. Львів, Національний академічний український драматичний театр ім. Марії Заньковецької (вул. Лесі Українки, 1)
ДЛЯ КОГО:
• Театральних PR-, SMM-менеджерів/-ок;
• Завлітів/-ок театрів;
• Фахівців/-чинь інформаційних відділів;
• Тих, хто будує і реалізує комунікаційні стратегії театрів.
ЛЕКТОРКИ та СПІКЕРКИ:
Наталка Барбір – спеціалістка з брендингу та диджитал-маркетингу, співвласниця студії маркетингу та дизайну Must (м. Львів).
Діана Груць – PR-фахівчиня, Head of PR юридичної компанії Main Business Partner, понад 6 років досвіду в PR, 1000 + згадок в українських та міжнародних ЗМІ.
Стефанія Олійник – музикознавиця, кандидатка мистецтвознавства, музична критикиня. Авторка подкастів Radio SKOVORODA про класичну музику («Привіт опери», «Соломія брава») та статей для багатьох видань України, Польщі, Німеччини. Досвід роботи охоплює менеджмент, комунікації, продюсування проєктів у сфері культури, освітню та наукову діяльність.
Ольга Пужаковська – директорка – художня керівниця Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки, театральна менеджерка, культурологиня, членкиня ЛММГО «Мистецька майстерня “Драбина”», співзасновниця Першої сцени сучасної драматургії «Драма.UA».
ЗОСЕРЕДИМОСЯ НА ТАКОМУ:
• Сучасний бренд театру – ціна та цінність.
• Розробка бренд-стратегії та комунікаційної стратегії.
• Пошук дійсно своєї цільової авдиторії.
• Канали комунікації та вимірювання їхньої ефективності.
• Ключові принципи комунікаційної стратегії на прикладі м. Львова.
• Принципи сучасних комунікаційних прийомів.
• Дієві інструменти пітчингу подій для залучення лідерів думок та ЗМІ.
• Налагодження якісної роботи команди та розподіл функцій з огляду на обрані пріоритетні канали взаємодії з глядачем.
• Практичні кейси театрів.
Ми запросимо 16 учасників/-ць.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:
– Школа тільки для працівників/-ць театрів усіх форм власності;
– профіль роботи відповідає темі Школи.
Умови участі: участь у заході безкоштовна; проїзд та харчування учасників здійснюється за власний рахунок; проживання – за рахунок приймаючої сторони.
Останній термін подання заявок – 6 жовтня 2023 року (дедлайн – 18:00)
Для участі у Школі необхідно заповнити анкету-заявку: https://forms.gle/8uRzvynAJLvnqZhv5
Склад учасників буде оголошено після 12 жовтня 2023 року.
Контактна особа: Ольга Байбак (044 279 65 49)
Lesi Ukrainky 1
Львів, Львівська область
Джерело заходу: https://www.facebook.com/1336403843643323